Her Şeyin Başı Blog- Salih Seçkin Sevinç

Öncelikle yazıma bir itirafla başlamak istiyorum. Ben tembel bir blog yazarıyım!

Çocukluğumdan beri günlük yazarım. Sonra bu alışkanlığımı blog üzerinden devam ettirdim. Bir kaç blog açtım, kapattım. Döndüm dolandım sonunda okuduğunuz blogda durdum.


"Her Şeyin Başı Blog" kitabında kendimi buldum diyebilirim. Zaten bu işi bir yerinen tutmuş herkesin kendini bir noktada bulabileceği bir kitap olmuş. Kitabı okurken aslında doğru adımlar attığımı ancak bu adımları bilinçli atmadığımı fark ettim. Son sayfalara yaklaştım ve bittiği anda değişimi fark edeceksiniz.

"Her Şeyin Başı Blog" kitabı, blog yazma fikri olmayana fikir aşılayan, hali hazırda yazanın da iştahını açan bir kitap olmuş.

Ayrıca kitapta severek takip ettiğim, en orijinal içerikleri paylaşan ve tanıdığım en yaratıcı kişiliklerden Eda'nın blog macerası da var.

Salih Seçkin Sevinç'in kalemine, Optimist'in yayınına sağlık!








Yorumlar

  1. Aynı duyguları uyandırdığına çok sevindim! İltifatların için de çok teşekkürler <3 Kalemini başarılı bulduğum biri olarak seni de daha aktif görmeyi umut ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi kitap iştah açtı. Daha aktif ve düzenli günlere merhaba demeyi planlıyorum :)

      Sil
  2. Hatta şöyle olmuş sanki...
    http://herseyinbasiblog.blogspot.com.tr/2015/01/hakkmda-bir-blog-yazs-da-meltem.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Gerçekten ufuk açtı. Ellerinize sağlık.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balayında Phuket- 2017 Güncel Bilgiler

Geleceğin Kadın Liderleri başarıya koşuyor! Tebrikler Ebru Tatar

Fazıl Oral Diyor Ki