23 Yaş Rüyası

 Sizce de rüya gibi değil mi?

Bana umut, neşe, coşkuyu hissettiriyor.. Ve ben bu gece, bu balonların altında uyuyorum.

Yazmadan yatamadım. Çok geç olmadan içimdekileri buraya dökmek istedim.

Kısa öğrenilerimi ve hislerimi paylaşıp, bitireceğim yazımı.

Anladım ki insanların iyi yürekli dostlar biriktirmesi zamanı geldiğinde mutlak ve büyük mutluluklar yaşamasının tek sebebi. Bir şey kırk kez söylenirse olurmuş derler. O kadar güzel dilekler aldım ki dostlarımdan; gülümsememin eksik olmayacağı, uzun ve yalnız olmayan bir sene geçireceğim. İyisiyle, kötüsüyle hepsinden bir şeyler öğrenmeye çalıştım bu zamana kadar.. Bazen çok kırıldım, bazen nefret ettim, bazen kaybetmekten korkmadım ve bıraktım onları. Bana geri dönüşleri olmasa da gidişlerinden dersler çıkardım. Yine bardağı dolu tarafından gördüm. Bugün yazılanların, yanımda olabilenlerin sebebi de bu sanıyorum.


Kusursuz 23 !

Kesinlikle kusursuz bir doğum günü geçirdim. Organizasyonuyla, eğlencesiyle, pastasıyla, süprizleriyle... İş arkadaşlarıma, dostlarıma, ANNEME, ABİME, BABAMA ama en önemlisi kardeşim kadar yakın olan Asu'ma bana bu unutulmaz, kusursuz doğum gününü yaşattığı için sonsuz teşekkür ediyorum.

Bazı şeylerin özel kalması taraftarı olduğumdan çok detaylandırmak istemiyorum ama yüreğimdeki coşkuyu gözlerime baktığınızda anlayabilirsiniz. Zaten bunu tarif edebilecek bir kelime yok benim için. Keşke yüreğimi bir an yüreğinizin yerine koyabilsem sizler de hissedebilseniz.



Yüreklerimizin hep bir olması dileğiyle...
Nice mutlu,
Coşku dolu yıllara,

Bin Teşekkür ve Büyük Aşk ile,

Meltem Karaarslan
                  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balayında Phuket- 2017 Güncel Bilgiler

Geleceğin Kadın Liderleri başarıya koşuyor! Tebrikler Ebru Tatar

Fazıl Oral Diyor Ki