Daldan Dala

Yoğun bir gündemden, zor bir dönemden geçiyoruz. Umut dolu, huzur dolu, barış dolu günler dileğiyle yazıma başlamak istedim. 

Bugün konudan konuya atlayacağım.

“Beni bir türlü anlamıyor.”, “Anlayamıyorum.”, “Anlaşamıyoruz”, “Anlamak istemiyor”, “Anlatamıyorum ki!” Peki dinliyor musun?


Konuşmayı çok seviyoruz da sıra dinlemeye geldiğinde hiç işimiz olmuyor. Çok konuşmak çok bilmek değildir ki ya da karşındakine kendini daha iyi ifade ediyor değilsindir yani. Bunları ben söylemiyorum, iletişimciler söylüyor. Ben onların "yalancısıyım". Hadi konuştun, konuştuğundan emin olman lazım gelmez mi? Hadi emin olmadın üslubunu, ses tonunu terbiye etmen gerekmez mi? Kafamda deli sorular!!! Sonra "Aman fark etmedi, aman boşluğu görmez, aman uğraşmaz" derken hopp kendini mahkemede bulursun. Özellikle genç akranlarım, başta İŞ HAYATI olmak üzere sosyal hayat ve sanal alemde çok dikkatli olalım derim. Türkiye'deki bu ortamın da bu denli karışmasını "ÜSLUP" bilmezliğe bağlayabiliriz. (Anne modundan çıkalım!! ) :)

Papucunun CEO'su Geldi!


Tatlı bir heyecan var şu aralar. Kendi kendimin reklamını yapmayı sevmem. Genelde hayatımdaki maddi dokunuşları değil manevi dokunuşları bu bloga taşıyorum. Onun dışındakileri ayrı bir blog'da yürütüyoruz lakin ufak bir bilgilendirme bizi bozmaz diye düşünüyorum. 

Yakın arkadaşlarım bilirler uzun zamandır üzerinde çalıştığımız, ha çıkardık ha çıkaracağız dediğimiz ve sonunda Ocak 2014'de çıkardığımız bir ürün var. "Pisi SHOE"

Eee KAGİDER gibi başarılı bir dernekte 3 seneni geçirince ve bu kadar başarılı kadın girişimciyle bir arada olunca ister istemez bir şeyler üretme arzusunda oluyorsunuz. 

Yeni yeni moda olan pisi pisi babetleri Türkiye'de Pisi Shoe adıyla satışa çıkardık. Özellikle dış mekan kullanımına uygun olan özel alt tabanı geri dönüştürülebilir malzemeden. Pisi Shoe'ları günlük babetlerin gibi de kullanabilirsin. Normal babetten farkı hafifliği ve katlanabilir yapısı.



1. Katlıyoruz ve el yapımı özel kesesine koyuyoruz,
2. Çantamıza atıyoruz,
3. Topuklulardan yorulunca çıkarıyoruz rahatımıza bakıyoruz. 
4. %100 yerli ;) 









Organizasyon firmaları için de özellikle düğünlerde kullandıkları pisi pisilere modern bir görünüm kazandırdık. 





Daha yakından görmek istersen, deneyerek satın almak istersen 23 Mart'ı ajandana not ediyorsun! 11.00-18.00 arası Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı Topkapı Salonu'nunda gerçekleşecek #BlogerBazaar5 etkinliğinde buluşuyoruz. 




Detayları Pisi Shoe'nun bloğundan öğreniyorsun. 

Geri sayım başladı. Sensiz olmaz!

Instagram: @pisishoe
Facebook: www.facebook.com/pisishoe


Tarih: 23 Mart Pazar 

Saat: 11:00-18:00 
Mekan: Lütfi Kırdar Kongre Ve Sergi Sarayı / Topkapı Salonu




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balayında Phuket- 2017 Güncel Bilgiler

Geleceğin Kadın Liderleri başarıya koşuyor! Tebrikler Ebru Tatar

Fazıl Oral Diyor Ki