Herkes Burada Sen Neredesin? #GKL2016

Beklenen an geldi çattı! Geleceğin Kadın Liderleri yeni mezunlarını arıyor! 

Geleceğin Kadın Liderleri projesinden çıkan herkes için geçerli midir bilmem ama 2010 yılında ben projeye kabul edildiğimi öğrendiğimde evde bir şenlik havası vardı. Proje sonunda çok keyifli, işe giriş için gerekli donanıma sahip, sağlam bir network edinebildiğim 4 gün geçirmiştim. Bu yıl eğitimlerde ve sunum tarzlarında değişiklikler oldu. Yeni dönem mezunları için ben şimdiden heyecanlanıyorum. Bu yılki dinamik, interaktif ve heyecan dolu eğitim programı 2 gün sürecek. 

Geleceğin Kadın Liderleri ailesi çok büyük bir aile...  Seni en iyi biz anlarız.. Yeni mezunsun ve kafan hayli karışık.. Nereden başlayacağını bilmiyorsun.. Seninle aynı yollardan geçip, aynı şeyleri hisseden ve yaşayan 368 genç kadın var! 

İlham rüzgarıyla güçlenmeye hazır mısın?

"HAZIRIM!" diyorsan keyifle bekleriz..

GKL Çok Güzel Gelsene... 



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Balayında Phuket- 2017 Güncel Bilgiler

Geleceğin Kadın Liderleri başarıya koşuyor! Tebrikler Ebru Tatar

Fazıl Oral Diyor Ki